Om arrangementet:
Accenture: Kurs i stressmestring for studenter
Hva er stress? Hva stresser deg? Hva gjør du i situasjoner hvor du er stresset? Er stress farlig? Hva er vi redde for?
I dette kurset vil vi fokusere på hvordan håndtere og forebygge stress i studenthverdagen gjennom diskusjon av konkrete case og deling av erfaringer. Vi vil også diskutere frykten for å mislykkes og ikke være gode nok, samt det å tørre å være et helt menneske.
Kurset holdes av psykolog Tora Palmer Skagestad og Human Capital & Diversity Lead Wenche Fredriksen fra Accenture Norge.
Om bedriften:
Accenture er et ledende globalt konsulentselskap som leverer tjenester innen strategi, rådgivning, digitalisering, teknologi og outsourcing. Med over 1000 ansatte i Norge skal vi sammen med kundene våre få samfunnet til å fungere bedre, slik at menneskene som lever der får det bedre. Vi i Accenture er ikke ansatte, vi er kolleger. Mennesker med vidt forskjellig bakgrunn, historie og talenter, som deler samme ønske om å gjøre en forskjell og bidra til et levende, globalt nettverk. For det er slik vi skaper løsninger kunder og verden trenger – 500 000 hoder tenker bedre enn ett.
Vi har programmer og internships for bacherlorstudenter, masterstudenter og nyutdannede. Se dine muligheter på http://accenture.no/student
https://www.accenture.com/no-en/careers/life-at-accenture/internships-careers
Følg vår Instagramkonto @accenturenorge for et innblikk i hvordan det er å jobbe hos oss.
For et dypere innblikk i teknologiene vi jobber med hør på vår podcast, Dekryptert.
Har du noen spørsmål relatert til dette arrangementet? Vennligst ta kontakt med:
Linje / Fordypning | Årstrinn | ||||
---|---|---|---|---|---|
Bygg- og miljøteknikk | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Det medisinske fakultet | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Fakultetet for samfunnsvitenskap og teknologiledelse | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Fysikk og matematikk | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Industriell design | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Kybernetikk og robotikk | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Lektorutdanning | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
Matematikk | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |