Stilling hos: ECOHZ

ECOHZ

Nyutdannet søkes til rollen som Back Office-medarbeider hos ECOHZ

Frist: 18. juni 2021 23:59

Type: Bemanning

Arbeidssted: Oslo

Fagfelt: Heltid

Kontakt: Cecilie Dokka // kandidat@academicwork.no

Er du selvgående og vil jobbe med fornybar energi og bærekraft? Ønsker du å tilegne deg erfaring i et globalt firma med gode utviklingsmuligheter? Da kan dette være stillingen for deg!

Informasjon om stillingen

ECOHZ ser nå etter en medarbeider som skal være en del av deres innkjøps-, service- og leveranseteam som jobber med løsningssalg til internasjonale kunder. I rollen vil du være bindeleddet mellom salgs-, innkjøps-, og økonomiavdelingen. Sentrale oppgaver vil være å arkivere, registrere og kontrollere kontrakter, sertifikater og fakturaer i systemene. Vi ser derfor etter deg som trives med å holde oversikt og system i kundeløsninger og kvalitetssikre arbeidet. I tillegg er det viktig at du er sulten og lærevillig og tar initiativ når du ser det trengs. ECOHZ er et team på 15 ansatte og holder til sentralt i Oslo. Det er et hyggelig og internasjonalt miljø med bred kunnskap, god opplæring og hyggelige kollegaer.

Du blir tilbudt:

  • Arbeid med spennende prosjekter og kunder
  • Gode utviklingsmuligheter
  • En del av et sterkt fagmiljø

Arbeidsoppgaver

  • Utføre administrative oppgaver som registrering, kontroll og oppfølging av kontrakter og ordre for salg og innkjøp
  • Støtte økonomiavdeling med enkle regnskapsmessige funksjoner som bilagsregistrering knyttet salg og innkjøp
  • Koordinere og gjennomføre leveranseaktiviteter til fornybare sertifikater og løsninger
  • Oppgaver knyttet til en rekke nasjonale og internasjonale IT-registre og -systemer

Vi søker deg som

  • Har en bachelor innen økonomi og administrasjon, eller lignende studieretninger
  • Har gode Excel-kunnskaper
  • Har god systemforståelse
  • Har en god fremstillingsevne på norsk og engelsk, både skriftlig og muntlig

Som person er du:

  • Strukturert
  • Nøyaktig
  • Initiativrik
  • Serviceinnstilt

Annen informasjon:

  • Oppstart: Snarest
  • Arbeidsomfang: Heltid
  • Arbeidssted: Oslo
  • Søknadsfrist: 18. juni.
  • Vi gjør en fortløpende selektering, det vil si at annonsen kan bli tatt ned dersom vi finner de riktige kandidatene. Dermed er det viktig at du søker med en gang du finner stillingen interessant.
  • Kontaktinformasjon: Denne rekrutteringsprosessen er utført av Academic Work. Alle spørsmål gjeldene stillingen blir håndtert av Academic Work.

Informasjon om bedriften

ECOHZ offers global renewable energy solutions to businesses, organisations and electricity providers – providing access to renewable electricity from a wide range of sources, regions and qualities. ECOHZ works with ca 20% of RE100 companies committed to 100% renewable electricity. ECOHZ provides various impact solutions such as corporate PPA facilitation, long-term EAC contracts as well as GO² – a solution combining renewable energy purchases with financing of new renewable power generation. Renewable electricity is documented with Guarantees of Origin in Europe, RECs in North America and International RECs (I-RECs) in a growing number of countries in Asia, Africa, the Middle East and Latin America. ECOHZ is among the leading independent suppliers in Europe and has offices in Norway and Switzerland. ECOHZ plays an active role in the current energy transition through its vision of “Changing Energy Behaviour”